Posted by admin | Posted in Ceaiuri, Stiri | Posted on 07-10-2009

Ceai verde
Intr-un studiu recent realizat pe un numar de peste 219.000 persoane cu varsta de peste 40 de ani, cercetatorii japonezi au descoperit ca o treime dintre cei ce beau zilnic cinci sau mai multe cesti de ceai verde prezinta un risc scazut de a dezvolta cancer gastric. Astfel cei care beau cinci sau mai multe casti de ceai pe zi prezinta un risc cu 20% mai mic decat cei ce beau o singura ceasca.
Rezultatele anticancerigene sunt insa valabile numai in cazul femeilor, la barbati neobservandu-se nici o legatura intre cresterea consumului de ceai verde si scaderea riscului de aparitie a cancerului la stomac.
Posted by admin | Posted in Afectiuni, Stiri | Posted on 06-10-2009

Macese
Conform unui studiu recent condus de o echipa de cercetare a Unitatii de Statistica Musco-scheletica din cadrul Institutului Parker din Copenhaga pudra de macese este semnificativ mai eficienta decat popularele produse pe baza de glucozamina in tratarea durerilor articulare generate de Osteoartrita.
De asemena conform http://www.pharmacynews.com.au pulberea de măceşe si-a demonstrat în numeroase studii clinice eficienta in alinarea durerilor cauzate de osteoartrită şi artrită reumatoidă.
Mai multe despre macese si ceaiul de macese puteti citi si aici.
Posted by admin | Posted in Stiri | Posted on 05-10-2009

Ceai negru se obtine din aceiasi planta ca si ceaiul verde
Cercetatori din cadrul U.S. Department of Agriculture sustin ca au descoperit in urma unui studiu comparativ faptul ca cei care beau zilnic ceai negru timp de trei saptamani ajung la un nivel al colesterolului rau (LDL) cu 7- 11% mai mic, in timp ce nivelul colesterolului bun(HDL) ramane neschimbat.
De asemenea cercetatorii spera ca ceaiul negru sa determine reducerea riscului bolilor de inima pentru cei ce reprezinta risc in acest sens.
Sursa: http://www.onlinenews.com.pk, http://www.allbusiness.com
Posted by admin | Posted in Stiri | Posted on 05-10-2009

Ceai verde
Cercetatorii germani au descoperit ca tratamentul antirid prin expunerea la lumina LED-urilor cu intensitate mare combinat cu o lotiune din extract de ceai verde numita epigallocatechin gallate are un efect de 10 ori mai rapid decat in cazul aplicarii tratamentului similar care utilizeaza numai LED-urile. Acest lucru se datoreaza in primul rand faptului ca oxigenul reactiv rezultat in urma expunerii la lumina intensa duce la imbatranirea celulelor. Aplicarea solutiei pe baza de ceai verde are ca efect reducerea acestui efect nedorit.
In plus, cercetatorii Andrei P Sommer şi Dan Zhu afirma ca acest tratament are ca rezultat intinerirea pielii ,un nivel mai putin pronuntat al ridurilor, vai mai scurte ale ridurilor si o rezistenta mai mare.
Mai multe detalii:
http://www.monstersandcritics.com, www.photonics.com, www.thefamilygp.com