Ceaiul verde reduce riscul de cancer gastric

1

Publicat de admin | in Ceaiuri, Stiri | la data 07-10-2009

Ceai verde

Ceai verde

Intr-un studiu recent realizat pe un numar de peste 219.000 persoane cu varsta de peste 40 de ani, cercetatorii japonezi au descoperit ca o treime dintre cei ce beau zilnic cinci sau mai multe cesti de ceai verde prezinta un risc scazut de a dezvolta cancer gastric. Astfel cei care beau cinci sau mai multe casti de ceai pe zi prezinta un risc cu 20% mai mic decat cei ce beau o singura ceasca.

Rezultatele anticancerigene  sunt insa valabile numai in cazul femeilor,  la barbati neobservandu-se nici o legatura intre cresterea consumului de ceai verde si scaderea riscului de aparitie a cancerului la stomac.

Tags: , ,

Comments (1)

Ceaiul are un gust mai aromat daca este preparat cu apa pura.

Write a comment